Randkowanie's Blog
Randki, randkowanie, miłość i SEX

Kwi
28

A dziś dygresyjny wątek …odstający od tematyki bloga. …:)  Mianowicie problem potliwości i problemu związanego ze zwróceniem uwagi drugiej osobie, ze „śmierdzi”:) . Znając maila osoby, która „cierpi” na taką przypadłość możemy w łatwy i anonimowy sposób zwrócić uwagę na zaistniały problem :). Po więcej informacji odsyłam na stronę       JAK JEJ TO POWIEDZIEĆ ???

(Fot; źródło:  http://dlamnieciekawe.blox.pl)

Tomi

Reklamy
Kwi
22

Mowa ciała mężczyzny, która przyciąga uwagę kobiet…

Podryw zaczyna się zanim jeszcze powiesz pierwsze słowo. Ludzie oceniają siebie nawzajem najpierw na podstawie komunikatów niewerbalnych, czyli mowy i podstawy ciała. Jeśli chcesz prezentować się jako pewny siebie, atrakcyjny mężczyzna, to powinieneś być świadomy jak działają mechanizmy mowy ciała i co jest najważniejsze. W tym artykule zaprezentuję Ci kilka przykładów tego, jak wygląda właściwa postawa i mowa ciała atrakcyjnego mężczyzny. Pamiętaj, że niezleżenie czy jesteś gruby czy chudy, to kobiety zwracają uwagę na to jak się „nosisz” i co wyrażasz swoja postawą. Jeśli masz słabą postawę, chodzisz przygarbiony z głową opuszczoną, to komunikujesz, ze jesteś mało pewny siebie, co nie jest atrakcyjne dla kobiet. Oto inne rady:

Ramiona i klatka piersiowa
Ramiona i klata są bardzo ważne, bo w ogromnym stopniu wpływają na to, jak prezentuje się cała Twoja sylwetka. To właśnie od torsu i ramion zależy też czy się garbisz, czy stoisz prosto. Pamiętaj, że pewny siebie samiec Alfa nigdy się nie garbi i zawsze trzyma prostą postawę.

Przygarbiona postawa ciała oznacza kogoś słabego, kogoś kto, jak gdyby chce się skulić przed innymi, schować sam w sobie. Przygarbiona postawa oznacza też brak pewności siebie, bo będąc zgarbionym nie pokazujesz się otoczeniu – jakbyś się bał ujawnić (bez skojarzeń). Z taką postawą podrywanie Ci nie wyjdzie.

Wyprostowana sylwetka to oznaka pewności siebie. Pokazujesz się innym w ten sposób i dajesz jasny komunikat otoczeniu „Uwaga: Jestem tutaj”.

Jest to ogromnie ważne i co ciekawe nie tylko kobiety zwracają na to uwagę. Nawet mężczyznom zdarza się komentować facetów, którzy idą wkuleni w siebie: głowa pochylona, barki pochylone i ogólne przygarbienie.

Oczywiście te komentarze różnią się od kobiecych, bo brzmią w stylu: „Patrz jaki leszcz”. Zauważ, że takich ludzi od razu się mniej szanuje i kiedy idzie gość z taką (przygarbioną) postawą ciała, nikt mu się nie usunie z drogi, bo od razu podświadomie się wie, że to ktoś słabszy od Ciebie i on ma zejść z drogi. Niestety tak jest.

Natomiast kobiety, kiedy widzą kogoś przygarbionego, skulonego w sobie od razu biorą to, za oznakę braku pewności siebie, co łączy się jeszcze z byciem needy i wieloma cechami, które odpychają kobiety do faceta.

Co więc zrobić, żeby dobrze się prezentować i jaką powinien postawę przybrać Samiec Alfa.

Po pierwsze wyprostuj się. Ramiona do tyłu i w dół. (kiedy cofniesz ramiona, to opuść je w dół, zwykle cofając ramiona, podnosimy je do góry).

Klata do przodu. Nie interesuje mnie czy masz w klacie 70, czy 120. Klata ma iść do przodu. Wysunięcie tylko klatki piersiowej do przodu, nada nowego blasku całej Twojej sylwetce. Klata do przodu jakbyś chciał nią dotknąć słońca, podciągnąć ją do góry.

Trzymaj tyłek z przodu 😉 Co to oznacza?. Wielu facetów idąc nieświadomie się pochyla, bierze się to chyba z siedzenia przed komputerem. Kiedy idziesz, to taka postawa sprawia wrażenie, jakbyś zaraz miał się wywalić.

Żeby zapobiec temu, wypchnij biodra trochę do przodu. Odrobinę, nie za dużo. Wyobraź sobie jakby, jakiś niewidzialny sznurek ciągnął Cię lekko za pasek od spodni.

Teraz czas na konkretne przykład jak to wszytko ma wyglądać w praktyce. Pokaże Ci kilka osób z prawidłową postawą ciała. Nie masz kopiować ich postawy, ułożenia ramion itp. ale powinieneś przyglądnąć się im i dzięki temu, będziesz miał ogólny zarys/koncepcję jak to wszystko powinno wyglądać.

Tylko nie przeginaj z tą postawa. Nie masz się prężyć i sztucznie napinać, ale masz mieć taką postawę naturalnie, bez napięcia i sztuczności. Przećwicz w domu, to wszystko, o czym mówię (np. przed lustrem), a następnie potrenuj, chodząc po ulicach.

Będziesz, w szoku jaką to robi różnicę.

Źródło: JakPodrywać.pl

Kwi
19

Romantyczna randka.. tego pragną kobiety….Ale odpowiedzmy sobie na pytanie co to w ogóle jest romantyzm…Nie mówię tu o epoce w kulturze całej europy….Romantyka to bardzo delikatne uczucie..a raczej odczucie. Bycie romantycznym pozwala oderwać się od szarej rzeczywistości, pozwala odpocząć psychicznie, pomarzyć, a przede wszystkim rozbudza uczucia dwojga ludzi…

ŹRÓDŁO

Chciałbym zatem przedstawić wam 10 sposobów na romantyczną randkę:

1. Spacer przy świetle księżyca: noc, cisza, blade światło księżyca, a Wy trzymając się za rękę idziecie przed siebie. Nic nie mówicie. Świat wokół Was nie istnieje…

2. Kolacja przy świecach: ciepły płomień świec wiruje po stole przykrytym śnieżnobiałym obrusem, a dookoła słychać delikatną i cichą muzykę. Siedzicie obok siebie i cicho szepczecie miłe słówka…

3. Zachód słońca nad morzem: ciepła noc nad morzem, miarowy szum fal, lekki wiatr rozwiewający włosy i niosący świeży zapach jodu. Słońce czerwoną kulą ognia gaśnie za horyzontem… A Wy boso idziecie brzegiem trzymając się za ręce, woda chłodzi Wasze stopy…

4. Czerwone wino przy kominku: trzask płonących polan, miłe ciepło płynące od kominka. Smak czerwonego wina i bliskość drugiej osoby… Spójrzcie sobie głęboko w oczy… Czy czujesz to co Ona? Czy czujesz to co On?

5. Spacer po jesiennym parku: szelest kolorowych liści pod nogami, które mienią się tęczą jesiennych kolorów w świetle południowego słońca. Wydobywająca się z Waszych oddechów para rozwiewa się delikatną mgiełką…

6. Kwiaty: bukiet czerwonych róż, z miłym liścikiem – tego pragnie każda kobieta!

7. Ubranie i zapach: On – elegancki garnitur, schludna koszula, subtelny zapach wody kolońskiej. Ona – ładna sukienka, rozpuszczone włosy, delikatny zapach perfum. Nastrój buduje się sam!

8. List lub kartka pocztowa: wyjątkowy list dla wyjątkowej osoby, pisany z głębi duszy, pisany od serca. Piękny papier, dystyngowana koperta. To działa na każdego!

9. Muzyka: miłość niejedno ma imię, spokojna muzyka niezwykle oddziaływuje na drugą osobę i wraz z odpowiednią oprawą sprawia, że każdy wieczór może być pełen romantyki, pełen uczuć.

10. Przytul mnie: kilka miłych słów, spojrzenie anioła, delikatny dotyk dłoni.

Źródło:  JakPodrywać.pl

Kwi
17

Każdy z nas słyszął i dobrze wie co to jest „Randka w ciemno”…. Jest to ostatnio coraz bardziej popularna metoda poznawania nowych osób –  potencjalnych partnerów 🙂 Zazwyczaj randki w ciemno „organizują” nam znajomi:) tj ktos przez kogoś do kogoś , tak? 🙂 Wychodzi to z różnym skutkiem, czasem jesteśmy w szoku, że tuz przed naszymi oczyma ukazała się powabna niewiasta z buforami jak z harlekina a innym razem silna twarda kobieta przy której czujemy sie jak małe żuczki…. Pomysł na randkowanie w ciemno podchwyciła TVP i wyprodukowała program o tytule tytułowym tego wpisu czyli „Randka w ciemno”——>Randka w Ciemno TVP

Moim zdaniem trzeba byc naprawde odważnym by zdecydować się na randke w ciemno i to bez znaczenia czy mmy na mysli program tv czy randke organizowana przez naszych znajomych. O Tyle o ile w TV mamy szanse na fajną laske o tyle trzeba bardz ufac naszym znajomym, że dobrze znają nasz gust i wmiare dobiora nam kandydatkę odpowiadającą naszym oczekiwaniom…

Zainspirowani tematem polscy producenci filmowi postanowili stworzyć film „Randka w ciemno”…

Więcej na temat filmu TUUUUUUUUuuuuuuuu….

Powstało także kilka gier, których tematem wiodącym jest Randka w ciemno. Oto i przykład Blind Date Game

Tomek

Kwi
16

W tym wpisie chciałbym poruszyć temat technik pocałunków…:) czyli jedna  z przyjemniejszych czynności, wykonywanych we dwoje 🙂 Nie będę się rozpisywał jak się całować tzn pod jakim kątem ustawić głowę, czy mieć otwarte oczy czy zamknięte… wolę przytoczyć wam filmiki ilustrujące doskonale w czym rzecz…:) Miłego oglądania..   >delicious<    =)

A tutaj przykład pocałunku francuskiego „French KysssS”:)

A dla dźwiękowców coś specjalnego..(Nie mlaskanie, uprzedzam 😛 )

Pozdr

Tomek

Kwi
16

Tak tak Panowie jest coś takiego jak sztuka pocałunku. Bo przecież całowanie się nie polega na energicznym, szaleńczym „lizaniu” ust partnerki w sposób niekontrolowany i łapczywy a częstokroć tak się dzieje 🙂 Wierzcie mi chłopaki rozmawiałem z dziewczynami na ten temat specjalnie na potrzeby tego blogu i wszystkie były zgodne, że większość ich byłych tudzież obecnych facetów całuje się… mówiąc delikatnie nie tak jakby tego chciały.. (trzeba też wziąć pod uwage to, że dziewczynom zazwyczaj coś nie gra :P-wybaczcie drogie Panie to są FAKTY)

Całowanie hmmm…

A dlaczego by nie? Dzięki całowaniu jesteśmy szczęśliwsi. Uwalnia ono serotoninę, poprawiającą nastrój, dopaminę odpowiedzialną za emocje i uczucie przyjemności oraz adrenalinę. Usta pokrywa najdelikatniejsza i najcieńsza warstwa skóry na ciele. Poza tym znajdują się w nich zakończenia nerwowe. Podczas całowania się, neurony czuciowe odbierają impulsy nerwowe, takie jak ból, zimno i gorąco i wysyłają je do mózgu.

To nie wszystko. 15-minutowy namiętny pocałunek spala więcej kalorii niż pływanie..(źródło książkowe) Oczyszcza zęby oraz redukuje płytkę nazębną poprzez dodatkową produkcję śliny. Większość mężczyzn traktuje pocałunek jako odskocznię i jeden z pierwszych etapów zdobycia kobiety. Panie natomiast oceniają oddech i smak partnera. Całowanie stało się pewnym rytuałem zalotów.

Wyróżniamy kilka rodzajów pocałunków:

a) pocałunek „standardowy” – polega na całowaniu się wyłącznie przy pomocy samych warg.

b) Pocałunek francuski, „pocałunek z języczkiem”- namiętna i erotyczna odmiana pocałunku , w czasie wykonywania którego języki obojga partnerów dotykają się nawzajem i wchodzą w kontakt z wewnętrzną częścią ust partnera. W odróżnieniu od zwyczajnego pocałunku, który często nie ma żadnych konotacji seksualnych, pocałunek francuski z reguły jest wykonywany tylko przez osoby blisko i zazwyczaj romantycznie ze sobą związane, często stanowi element gry wstępnej przed stosunkiem płciowymoraz może być wykonywany w trakcie samego stosunku.

c) pocałunek przyjacielski – jest to pocałunek zarówno na przywitanie jak i pożegnanie. Pocałunki tego typu charakteryzują się brakiem jakiegoś napięcia. Zazwyczaj miejsce takiego pocałunku to policzek, rzadziej usta. W tego typach pocałunkach czasami zdarza się pocałowanie w rękę – ale nie jest to odpowiedni akt okazania przyjacielstwa. Od takich pocałunków raczej nikomu się nie zrobi gorąco gdyż są to zwykłe pocałunki w formie okazywaniu bliskości na stopie znajomości.

(źródło: wikipedia + własne doświadczenie 🙂 )

CDN………

Kwi
15

Często zdarza się, iż podekscytowani sytuacją i atmosferą związaną z randką popełniamy przeróżnego rodzaju gafy/wtopy. Wynika to zazwyczaj z chęci jak najleprzego pokazania swojej osoby, osobie na której chcemy wywrzeć powalające wrażenie… W wyniku czego „Prze-cwaniakowywujemy” w wielu sytuacjach. Najcześciej zdarza się nam to w klubach ew pubach- poprostu czujemy muze, nogi same chodza, oczy wpatrzone w nasz obiekt westchnień a głowa nie pracuje…

Po pierwsze głupie teksty, którymi zasypujemy krążące na parkiecie łanie ….. wierzcie mi dla dziewczyn to toootalna żenada i pośmiewisko dla nas… chociaż niektóre laski uważają, że jest to „suodkie”… ale osobiście nie chciałbym randkować z ową Jagienką 🙂 Poniżej 10 żenujących tekstów najczęściej uzywanych przez facetów:

Chęć „zaszpanowania”  powoduje, iż podejmujemy się publicznych wystąpień by wyznać wybrance nasze uczucia….co zaczyna się od tzw „zalania dzioba” by się odważyć do czynów na które normalnie bysmy się nie zdecydowali… np. karaoke… Chłopaki serrio…uważajcie 🙂

Do kategori „MegoSzpanu” należy także ekspresyjny sposób tańca:

Filmiki pochodzą od użytkownika Dakann- tu

Tomek

Kwi
15

Większość z nas definiuje swoje problemy z „randkowaniem” jako strach przed podejściem, brak pewności siebie i obawą, że zabraknie przysłowiowego języka w gębie. Każdy mężczyzna chociaż raz w życiu miał takie właśnie obawy, dlatego zapytałem kilka moich koleżanek o czym powinnyśmy rozmawiać z nimi na randce…

– Umówiliśmy się po raz pierwszy na kawę, o czym powinniśmy rozmawiać?

Gosia:  O wspólnych zainteresowaniach, o planach na przyszłość..ale zależy to od tego czy znamy tę osobę wcześniej czy jest to randka z nieznajomym…

Edytka: O pasjach to jest dla mnie najważniejsze, mężczyzna musi mieć pasję, coś co go podnieca, pociąga. Po tym właśnie poznałabym podczas pierwszej rozmowy czy facet mnie interesuje.

Karolina: Pytania typu gdzie pracujesz, gdzie studiujesz podpadają trochę pod inwigilację, dlatego można zacząć od rozmowy o jakimś ostatnim wydarzeniu np. koncercie lub filmie na jakim byłeś, coś neutralnego.

– O czym nie powinniśmy rozmawiać?

Gosia:  Napewno nie o byłych partnerach, dlaczego doszło do rozstania… Oraz nie powinnismy mówić tylko o sobie w sposób nadgorliwy i bardzo otwarty…odrobina tajemnicy jest sexy i przyciąga faceta by chciał nas odkryć…

Edyta: Napewno nie o pogodzie (Brecht 😛 )

Karolina: O polityce i religii…. to drazliwy temat..zazwyczaj 🙂

Dzięki dziewczyny za rozmowe 🙂

Kwi
15

Kolejny temat rzeka, który postaram się streścić do formy łatwiej przyswajalnej dla większości, głównie NAS facetów :)ale nie tylko . Jest on niezbędny gdyż zapraszając naszą wybrankę ew wybranka na randkę musimy pamiętać, iż prędzej czy później przyjdzie nam coś gdzieś zjeść i zachować się w towarzystwie 🙂

Na początku wyjaśnijmy termin Savoir-vivre…czyli ogłada, dobre maniery, bon-ton, konwenans towarzyski, ; znajomość obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie.

Wyrażenie Savoir-vivre pochodzi z języka francuskiego( mrr mrrr 🙂 ) i jest złożeniem dwóch czasowników w formie bezokolicznika. Savoir znaczy wiedzieć, za to vivre znaczy po prostu żyć. Stąd savoir-vivre przetłumaczyć można jako sztuka życia. Wzięte razem, tworzą popularny splot słów, który można rozumieć jako: 1 – znajomość obyczajów i form towarzyskich, reguł grzeczności; 2 – umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w różnych trudnych sytuacjach.

Niegrzeczne zachowanie się przy stole, topienie jedzenia w morzu przypraw i upijanie się. Tych rzeczy należy kategorycznie się wystrzegać na pierwszej randce. W tej wyliczance nie zabrakło też oblizywania talerza, noża, bekania, siorbania,  dłubania w zębach czy pstrykania palcami na kelnera.

A oto krótki filmik ukazujący to czego dodatkowo powinno unikać się na randce 🙂

Tutaj zamieszczam krótką ankietę:  Co jest twoim zdaniem niedopuszczalne na pierwszej randce w Polsce?

Kwi
15

Dla wielu osób baaaardzo trudny temat.. Pierwsza randkę możemy podzielićze względu na to czy jest to nasza pierwsza randka w życiu czy pierwsza randka z dana osobą.  Tym dla których jest to kolejna „pierwsza randka” w życiu jest o tyle łatwiej, iż wiedzą jak to wszystko wygląda. Ważne jest także to, jakie ktoś ma doświadczenie związane z randkowaniem…

Dla tych, którzy chcą szerzej poznać temat „Pierwszej randki” zamieszczam poniżej filmik pokazujący wszelkie aspekty „Pierwszej randki” oraz to jak na takim spotkaniu należałoby się zachowywać 🙂  Przyjemnego oglądania..

Tomek